Kundservice

Du kan alltid kontakta oss via telefon, e-post eller Facebook.

Som kund hos oss är du i säkra händer. Vi har som mål att du ska få återkoppling senast nästa arbetsdag, från det att vi läser ditt meddelande. Vi finns på plats och svarar på dina frågor helgfria vardagar 8.30–15.30

Vad behöver du hjälp med?

Ska du flytta?

Ladda ner och fyll i blanketten. Skriv under och posta den till oss senast 10 dagar innan du flyttar, portot är betalt. Obs! På din första faktura debiteras en inflyttningsavgift på 150 kr. 

Faktura och betalning

Här kan du logga in och följa din elförbrukning, hantera dina elavtal och se dina fakturor.

Här hittar du information om aktuella, planerade och oplanerade strömavbrott.  Se vår karta för aktuell information i ditt område. 

Arbete nära ledning

När du ska bygga, gräva eller spränga nära en ledning är det bra att veta var kablarna ligger så att de inte skadas av misstag. 

Just nu får vi många frågor om regeringens elpriskompensation. Som kund behöver du inte ansöka om kompensation utan ersättning kommer att ske automatiskt via Gotlands Elnät AB. Läs mer här

Hitta ditt svar i vårt kundforum

Vi finns på plats för att besvara dina frågor. Se vad andra har frågat om tidigare, läs svaren eller ställ din egen fråga.
GEAB Gotlands Energi Elavtal

Kontakta oss

Kontakta oss via e-post här eller via formuläret nedan. 

Vi finns på plats och svarar på dina frågor helgfria vardagar 8.30–15.30 

0498 – 28 50 00

Vi finns på plats och svarar på dina frågor helgfria vardagar 8.30–15.30

Ställ din fråga här

Obs. Vid akuta fel vänligen ring 0498 – 28 50 00

    Ditt namn

    Ditt telefonnummer

    Din epost

    Ämne

    Ditt meddelande

    Jag godkänner Geabs hantering av mina personuppgifter

    Besökstider

    Öppettider

    Adress

    Västra Törnekvior 4 Visby

    Följ oss på Facebook