Längre telefonkö

Just nu är det många som ringer oss. Har du frågor kring elavtal, faktura eller hur du ska tänka kring de höga elpriserna? Här förklarar vi mer. Hitta svaret på övriga frågor i vårt kundforum eller via Mitt GEAB.

Kundservice

Du kan alltid kontakta oss via telefon, e-post eller Facebook.

Som kund hos oss är du i säkra händer. Vi har som mål att du ska få återkoppling senast nästa arbetsdag, från det att vi läser ditt meddelande. Vi finns på plats och svarar på dina frågor helgfria vardagar 8.30–15.30

Ring felanmälan (öppet dygnet runt) 0498- 28 50 00

Large Screen 72 DPI-VF_support_rgb

Är du orolig över de höga elpriserna?

Vi förstår om du är bekymrad över situationen. Här hjälper vi dig förstå hur detta påverkar dig och vad du kan göra.

Hitta ditt svar i vårt kundforum

Vi finns på plats för att besvara dina frågor. Se vad andra har frågat om tidigare, läs svaren eller ställ din egen fråga.
GEAB Gotlands Energi Elavtal

Hittade du inte det du letade efter?

E-post

Kontakta oss via e-post här eller via formuläret nedan. 

Telefon

Vi finns på plats och svarar på dina frågor helgfria vardagar 8.30–15.30 

Ring 0498 – 28 50 00

Facebook

Vi finns på plats och svarar på dina frågor helgfria vardagar 8.30–15.30

Ska du flytta?

Ladda ner och fyll i blanketten. Skriv under och posta den till oss senast 10 dagar innan du flyttar, portot är betalt. Obs! På din första faktura debiteras en inflyttningsavgift på 150 kr. 

Logga in på Mitt GEAB

Här kan du logga in och följa din elanvändning. Du kan även byta elavtal, göra flyttanmälan och se dina fakturor.

Ställ din fråga här

Obs. Vid akuta fel vänligen ring 0498 -28 50 00

    Ditt namn

    Ditt telefonnummer

    Din epost

    Ämne

    Ditt meddelande

    Jag godkänner Geabs hantering av mina personuppgifter

    Öppettider

    Stängt Med anledning av den ökade smittspridningen av covid-19 håller vi för närvarande stängt för besökare, läs mer här

    Besöksadress: Västra Törnekvior 4 Visby

    Följ oss på Facebook