Felaktig fakturering
Vi har av misstag skickat dubbla fakturor till våra kunder som använder Kivra, e-post och e-faktura. Om du använder Kivra eller e-post, vänligen ignorera den extra fakturan. För dig med e-faktura ber vi dig att logga in på din internetbank och manuellt radera den extra fakturan. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta orsakat.
Vad ska jag göra om jag fått två likadana fakturor?
Om du har mottagit två fakturor, vänligen betala endast en av dem. För dig med e-faktura ber vi dig, att före förfallodagen, logga in på din internetbank och manuellt radera den extra fakturan.
Vad händer om jag råkar betala dubbelt?
Du som betalat dubbelt har pengarna till godo på nästkommande faktura.
Jag har autogiro, vad händer då?
Om du har autogiro kommer pengarna för den extra fakturan inte att dras.
Vart kan jag vända mig med frågor?
Kontakta vår kundservice: kundtjanst@geab.vattenfall.se eller 0498 – 28 50 00
Avsändare: Gotlands Energi AB