Felaktig fakturering: Vi skickade dubbla fakturor förra månaden. Om du betalat din faktura två gånger har beloppet dragits av på din senaste faktura. Se avdraget på fakturan. Här kan du läsa mer.
Kontakta oss
Om du har frågor eller behöver hjälp med ditt ärende, så har vi samlat våra olika kontaktvägar här. Välj det sätt som passar dig bäst. Kundservice finns på plats och svarar på dina frågor vardagar 8.30 – 16.00.
Logga in på Mitt Geab
Här kan du logga in och följa din elförbrukning, hantera dina elavtal och se dina fakturor.
Öppettider
- Telefon
- Måndag - fredag 08.30 - 16.00
- Reception
- Måndag - fredag 08 - 16
- Lunchstängt 12 - 13
- Adress
- Västra Törnekvior 4 Visby
Här hittar du som leverantör information kring hur våra fakturor hanteras. Kom ihåg att fakturan ska vara utställd till korrekt legalt bolag inom Geab-koncernen.
Geab består av tre juridiska bolag (Gotlands Energi AB, Gotland Elförsäljning AB och Gotlands Elnät AB) som tillsammans bildar Geab. Kundservice arbetar på uppdrag av samtliga bolag.
- Avsändare till denna sida är Gotlands Energi AB